مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-21سياسي

گفت وگوی متمدنانه و صلح با خود، مقدمه  صلح جهانی 


یک روانشناس با بیان اینکه 21 سپتامبر با هدف پایان زندگی سرشار از تبعیض، دورویی، جنگ و ویرانی به عنوان روز جهانی صلح نام گذاری شده است، گفت: - ایسنا/خراسان رضوی یک روانشناس با بیان اینکه 21 سپتامبر با هدف پایان زندگی سرشار از تبعیض، دورویی، جنگ و ویرانی به عنوان روز جهانی صلح نام گذاری شده است، گفت: فارغ از اینکه این روز و این نام چقدر مثل بقیه آرمان ها و آرزوها از اهدافش دور شده، خوب است به این بیندیشیم که ما برای داشتن جامعه ای در صلح و متمدن چه وظیفه ای داریم؟ قطعا لازمه داشتن چنین آرمانی، روحی در صلح و آرامش را می طلبد.

عطیه تقوی بجنوردی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دنیای پرهیاهوی این روزها که با اخبار ناگوار احاطه مان کرده، مهربانی با خود هم سخت تر شده است.

قطعا شروع هر کار تازه ای سخت است، آگاهی و تغییر درد دارد و اساسا غمگین و مضطرب بودن در شرایط فعلی تنها گزینه و احتمالا ساده ترین گزینه باشد.

درست است که وظیفه انسانی ما ایجاب می کند تا جایی که در توان ماست در راستای کمک به دیگران و شرایط پیرامونی گامی برداریم اما گاهی باید قبول کرد متاسفانه چیزهایی در دنیای اطراف مان وجود دارد که از قدرت کنترل و اختیار ما خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی متمدنانه و صلح با خود، مقدمه  صلح جهانی 

گفت وگوی متمدنانه و صلح با خود، مقدمه  صلح جهانی